Alla inlägg den 14 november 2007

Av Linus - 14 november 2007 00:15

Jag har varit lite småsjuk nu någon dag. Är lite drygt, har inte tid att bli sjuk nu. Ont i halsen och väldigt trött. Så vad gör man för att bli bättre?! Jo, man åker och badar! Inte i poolen här ovan, den ligger en tio mil från Isafjördur, men väl i Laugardalslaugar. Har sagt det förut och säger det igen, vet inte hur jag kommer klara mig hemma i Sverige utan dessa temperade utomhusbad...


Idag kommer Chemas flickvän på besök, landar om en halvtimme ungefär tror jag. Han har varit nervös idag och igår, har varit lite som en duracellkanin som går på crack, dvs helt uppåt väggarna... Men han lugnar nog ner sig när hon väl kommer nu, hoppas jag iaf.


Sen har vi inte hört nåt från Glitnir än... Så imorgon ska vi ringa dem, eller rättare sagt Elisabeth som deras kontaktperson heter. Ska bli spännande att se hur det går.


Och ett litet tillägg på listan med sökord för att hitta min blogg. Sök på "Bankman" på Google och min blogg blir träff nummer 7...

Ovido - Quiz & Flashcards