Direktlänk till inlägg 5 oktober 2007

Redan fredag

Av Linus - 5 oktober 2007 21:38

Ja, idag är det fredag, även på Island. För tillfället sitter jag och kliar mig i skägget, och funderar på om jag ska raka av mig det, eller jag ska raka av mig det (och nej Joel, Mattias och alla ni andra, det är inget musigt skägg som ska sparas).


Sen får vi väl anse att omröstningen i princip är avslutad nu. 13 svar ramlade in. Och en sammanfattning är väl på sin plats:


- Med 46,2 % vann "Jag vill ha en sexblogg". Min kommentar blir, om du så gärna vill ha en sexblogg får du väl göra dig en egen, alternativt leta upp en någon annanstans. Här kommer nåt sånt inte att produceras iaf.


- På andra plats kom "Mer personporträtt och bilder" med 17,6 %. Detta ska vi nog kunna fixa, jag har varit dålig med kameran den sista tiden, men ska föröska skärpa mig. Och det är en del filurer i det här huset som ännu inte är beskrivna!


- Resten kom på en hedrande tredjeplats med en röst var. Där kan jag kommentera att det är kul att någon saknar mig, som jag sa tidigare. Egentligen är det ju två, Natalie också då förstås, men där hade ju perversa-Joel redan röstat på deras IP-nummer... 


Sen blir det match igen nästa torsdag. Som det ser ut blir det Nordeuropa mot Sydeuropa denna gång, dvs vi går i allians med Norge och England. Men det svenska landslaget kommer fortfarande utgöra ryggraden i lagbygget, ni kan vara lugna.


Och förövrigt fyller jag år om två veckor. 

 
 
Ingen bild

Skägget själv

6 oktober 2007 20:09

Kom igen, odla skägg.

 
Ingen bild

Mr skägg

6 oktober 2007 20:10

Kom igen Linus, odla skägg.

 
Ingen bild

Lumax

7 oktober 2007 00:07

Skäggbilder efterfrågas!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linus - 30 december 2007 14:00

Nu kör vi igen! Jag har efter två månader (datumet precis här ovanför ljuger, det är i själva verket 17 februari nu.. Men det såg så fult ut med en helt tom sida med bara detta inlägg..) av koma på hemmafronten tagit tag i mitt liv igen (nåja), och h...

Av Linus - 24 december 2007 13:10

Mina kära läsare, vänner och familjemedlemmar!   Hoppas att denna blogg har varit till glädje för er och att ni kanske också har lärt er lite mer om Island, och kanske om mig, under denna höst! Nu går denna blogg i graven, den har som uppfyllt sitt ...

Av Linus - 22 december 2007 23:39

Jag vet inte riktigt hur jag skall avsluta den här bloggen. Det blir nog inte idag iaf.   Men låt oss börja med ovanstående bild. Det är jag och Páll Óskar. Bilden är tagen på Oliver i torsdags. Visst är vi lika? (Här kan ni hitta lite mer bilder frå...

Av Linus - 20 december 2007 18:16

Nu är det dags att stänga butiken. Sista stunden är kommen. Dags att släcka lyset. Ja, ni fattar. Nu är jag ett dygn från att vara hemma i Umeå (iaf om 25 minuter). Detta kommer bli det sista blogginlägget skrivet på isländsk mark. På Guesthouse Auro...

Av Linus - 19 december 2007 18:55

Jag tycker vi börjar på den senare delen av rubriken.   Igår skulle ju Chema ha lämnat oss, och idag var det ju Jóns tur. Det finns bara ett problem... De försov sig och missade sina flyg...   Vi börjar med Chema. Han skulle ta flygbussen vid kvart i...

Ovido - Quiz & Flashcards